Оплата та Доставка

Дані для оплати:

Найменування організації: ФОП Мехедова Ніна Григорівна

Код отримувача: ЄДРПОУ 2072417506

Назва банку: АТ КБ «ПРИВАТБАНК»

Рахунок отримувача у форматі IBAN: UA 343052990000026002050536815 

Код банку :  МФО  305299

Ми дорожимо довірою своїх клієнтів, тому здійснюючи повну передоплату, Ви можете бути впевнені, що ми виконаємо свої зобов’язання в повному обсязі. Надання якісного сервісу, починаючи від звернення клієнта і закінчуючи вашим вдячним відгуком – пріоритет нашої компанії. Нам довіряють тисячі клієнтів по всій Україні.

САМОВИВІЗ

Замовлений товар ви зможете забрати за адресою:

  • м. Дніпро, вул. Каштанова, 13 з 9:00 до 17:00 без перерви та вихідних

ДОСТАВКА ТА ОПЛАТА

  1. Відправлення замовлень здійснюється компанією Нова Пошта по всій території України.
  2. Відправлення післяплатою здійснюється за умови часткової передоплати за погодженням з менеджером.

ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ НА САЙТІ.

  • Оформити замовлення можна в будь-який зручний для Вас час.
    • Замовлення обробляються в робочі дні з 9:00 до 17:00.
    • Замовлення, оформлені через інтернет-магазин після 17:00, будуть оброблені наступного робочого дня.
    • Підтвердження наявності товару, зазначеного у Вашому замовленні, відбувається протягом 24 годин з моменту оформлення замовлення.
    • Наявність товару на сайті є “віртуальний залишок”, тому що більшість продукції ми виготовляємо під Ваші вимоги.

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН

Згідно із законодавством України, кожен покупець нашого магазину має право здійснити повернення придбаного товару протягом 14 днів, але це не стосується ПВХ виробів, виготовлених індивідуально під Вас.

ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Увага!!!! При отриманні товару уважно оглядайте його на виявлення заводського браку.

Гарантія діє в разі наявності заводського дефекту. Ми гарантовано усунемо виявлені Вами дефекти, при цьому всі витрати з транспортування товару оплачує продавець.

Недоліки – будь-яка розбіжність продукції з вимогами нормативно-правових документів, умовами договорів або вимогами, що пред’являють до них, а також інформації та продукції, наданої виробником (продавцем).

У разі виявлення недоліків клієнт може вимагати:

  • Безкоштовно усунути недоліки в розумний строк;
  • Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Такі пошкодження можуть бути усунені протягом 14 днів, без зміни зовнішнього вигляду і функціональності виробу.

Гарантійний ремонт

  • Здійснюється в період гарантійного терміну за наявності чека із зазначенням дати покупки;
  • Безоплатне усунення недоліків товару має бути виконано протягом 14 днів з дня звернення покупця (Стаття 7 ЗЗПП).
  • При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування товару в ремонті (Стаття 7 ЗЗПП).

Гарантія НЕ ДІЄ на пошкодження, що були спричинені, під час експлуатації, неправильним використанням товару, використанням його не за призначенням, механічними впливами або через неправильний догляд за товаром.

 

Всі записи блогу